دانلود مدل 2017

دانلود مدل 2017

دانلود مدل 2017

دانلود مدل 2017

علت واکنش جنجالی تهدید ترامپ علیه ایران چیست؟

علت واکنش جنجالی تهدید ترامپ علیه  ایران چیست؟


ایران با اقتدار موشک بالستیک خود را آزمایش کرد موضوعی که باعث نگرانی ترامپ شد و سریعا نسبت به آن واکنش نشان داد . ترامپ در توییتر جدید خود مقصر اصلی را دولت باراک اوباما دانست که اجازه نفس کشیدن به ایران را داد..!

تهدید ایران توسط ترامپ

ترامپ با شنیدن خبر پرتاب موفقیت آمیز موشک بالستیک با یک لحن تهدید امیز در توییتر خود نسبت به تسلیحات نظامی ایران واکنش نشان داد .

تهدید ایران توسط ترامپ
علت تهدید ایران توسط ترامپ + متن توییتر

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید دونالد ترامپ در مورد موشک بالستیک ایران گفت : ایران با شلیک کردن موشک بالستیک از این پس به صورت دقیق زیر نظر خواهد رفت . ایران برای توافق عجیب اش با دولت آمریکا میبایست خیلی شکرگزار باشد .

موشک بالستیک و کروز سومار ایران

ایران با پرتاب موشک بالستیک مجدد اقتدار ملی خود را نشان داد این خبر باعث نگرانی کشورهای متحد با آمریکا شد آنها مدعی شدند ایران علاوه بر موشک بالستیک موشک سومار را هم مورد آزمایش قرار داد . خبرگزاریهای غربی اعلام کردند موشک سومار قابلیت حمل کلاهک هسته ای را دارد .

موشک بالستیک و کروز سومار ایران
علت تهدید ایران توسط ترامپ + متن توییتر

موشک کروز سومار یکی از شاهکارهای تولیدی ایران به شمار می آید . ایران با خودکفایی کامل توانست موشک سومار را اختراع کند طبق آزمایشات موفقیت آمیز اخیر موشک سومار قادر به پیماندن مسافت بیش از 600 کیلومتر را دارد .

کنایه ترامپ به توافق هسته ای

لحظاتی پیش ترامپ به دلیل پرتاب موفقیت آمیز موشک بالستیک کنایه ای را به توافق هسته ای ایران و آمریکا نسبت داد .

علت تهدید ایران توسط ترامپ + متن توییتر
علت تهدید ایران توسط ترامپ + متن توییتر

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید ترامپ در مورد توافق هسته ای گفت : ایران نفس های آخرش را می کشید جانی برای زنده ماندن نداشت که طناب توافق هسته ای آمریکا توانست ایران را با مبلغ 150 میلیارد دلار نجات دهد .


 

دلیل حملات اخیر ترامپ به ایران چیست؟ | پایگاه خبری جماران - ...

www.jamaran.ir/بخش-بازنشر-59/570712-دلیل-حملات-اخیر-ترامپ-به-ایران-چیست
۱۶ ساعت پیش - ... از سوی ایران که امنیت، رفاه و ثبات در خاورمیانه و فراتر از آن را تهدید می‌کند، و جان ... آمریکا در حالی به شدن به آزمایش موشکی ایران واکنش نشان داده و آن را ... دیدار آتی اش با ترامپ موضوع تشدید تحریم ها علیه ایران را مطرح خواهد کرد. ... در ایران رسانه ها واکنش های متفاوتی به جنجال تازه بر سر برنامه موشکی ایران داشته اند.

جزییات دستور جنجالی ترامپ علیه شهروندان ایرانی - سایت ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل
۶ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جزییات دستور جنجالی ترامپ علیه شهروندان ایرانی ... خبار جنجالی جشنواره فجر ... واکنش شدید سپاه به تهدید ترامپ/میزان تخلف دولت در اجرای بودجه .... روایت روحانی از علت عصبانیت ترامپ از برجام/ کدام نماینده پشت حکم شلاق خبرنگاران بود؟ ... ترامپ برای «ممنوعیت ورود اتباع ۷ کشور از جمله ایران به آمریکا» چیست؟

روایت روحانی از علت عصبانیت ترامپ از برجام/ کدام نماینده ... ...

www.tabnak.ir/fa/specialnews
پیش بینی روحانی از انتخابات 96/ واکنش رئیس قوه قضائیه به اقدام اخیر ترامپ/ اجرای ... «آزمون بزرگ روحانی چیست؟ ... ابهام در وضعیت حضور فرهادی در اسکار/ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران! ... اصولگرایان در انتخابات۹۶/خودسوزی اعتراضی یک نانوا در اردبیل/تهدید یک بازیگر زن به اسیدپاشی.

ادعای دونالد ترامپ: در اقدام علیه ایران من مرد عملم/ کری و اوباما ...

www.yjc.ir/.../ادعای-دونالد-ترامپ-در-اقدام-علیه-ایران-من-مرد-عملم-کری-و-اوباما-اسرائی...
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ادعای دونالد ترامپ: در اقدام علیه ایران من مرد عملم/ کری و اوباما اسرائیل را فروختند ... مجری ادامه داد: گیتس همچنین گفت آمریکا نمی تواند به علت پیامدهای بین المللی از این .... پیونگ‌یانگ، آمریکا را به حمله نظامی تهدید کرد ..... واکنشبن رودز به توئیت اخیر ترامپایران در شرف فروپاشی نبود/اظهارات ترامپ نادرست است.

ترامپ امروز جنجالی ترین فرمان ضد مهاجرت علیه ایران و 6 ...

damadam.ir › اخبار › ایران آنلاین › سیاسی

امروز قرار است یکی از جنجالی ترین اتفاقات دوران زمامداری دونالد ترامپ رخ دهد. ... جنجالی خود را امضا کند فرمانی علیه مهاجران و اقلیت ها در امریکا که در آن ایرانی ها و شهروندان ... هیلاری کلینتون رقیب ترامپ در واکنش گفته بود: "این به اصطلاح 'سیاست' را نمی توان جدی گرفت. ... باید با عقل سلیم با تهدید چه کسی- چگونه - کجا برخورد کنیم. 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.